Шановні одинадцятикласники!
Пропоную вам дистанційні домашні завдання із зарубіжної літератури на період карантину
Підсумки
Ось і добігає кінця ваше навчання в школі. Дуже б хотілося, щоб літературна освіта на цьому не закінчилася, щоб ви обрали собі хорошу книгу за товаришку, супутницю, порадницю й розрадницю. Це ж бо сконцентрований досвід минулих поколінь, цілих народів, що пройшов випробування часом. Це дотик до краси, до вічного, це відповідь на багато питань, що хвилюють людство, і найголовніше серед них — для чого жити і як жити. Не забуваймо про це!
Настав час підбивати підсумки нашого навчання.
Будьте уважні: ця робота оцінюється як контрольна.
Протягом семи років ми з вами на крилах художньої літератури подорожували у просторі й часі, знайомилися з творами письменників різних країн та епох. А вже у вересні до мене прийдуть п'ятикласники, для яких предмет зарубіжної літератури новий і незнайомий. Щоб ви могли їм розказати, порадити, побажати.
Свої відповіді залишайте за посиланням
Шостий тиждень (27-30 квітня)
Хуліо Кортасар
На мою думку, література, образотворче мистецтво, архітектура і кіно, творчі, інтелектуальні, духовні прояви мають сенс тільки тоді, коли вони несуть у собі справжні цінності, вказують вихід із самотності до людського загалу...
Оповідання «Менади»
Існує думка, що найсміливіша і найвільніша фантастика й авантюра можуть бути виправданими, якщо вони зумовлені мотивом і метою - створювати надзвичайні ситуації для випробування і провокування філософської ідеї чи слова правди.
Повною мірою її можна віднести до багатьох творів Хуліо Кортасара, зокрема й до оповідання «Менади». У ньому вміло поєднано реалістичні й фантастичні елементи, а крізь калейдоскопічні події прозирають глибока символіка та метафоричність.
Прочитати оповідання можна за посиланням
А послухати тут
Виконати тестові завдання
П'ятий тиждень (21-24 квітня)
Шановні одинадцятикласники, ми продовжуємо знайомитися зі здобутками зарубіжної літератури другої половини ХХ століття
Я пропоную вам переглянути невеличкі уривки та подумати над запитаннями:
- які особливості театральної п'єси ви можете визначити?
- як би ви назвали цей напрям у літературі?
Велике прохання: висловлювати ВЛАСНІ ДУМКИ - лише вони ПРАВИЛЬНІ.
Списані відповіді НЕ зараховуватимуться.
Відповіді залишайте тут https://forms.gle/Ywe6euv3aNtiw4pn8
А тепер познайомимося з цим напрямом у мистецтві
Виконайте тестові завдання
Четвертий тиждень (13-17 квітня)
Перед тим як розпочати вивчення нової теми, хочу поставити вам кілька запитань.
Перейдіть за посиланням і дайте відповіді на GOOGLE формі
Згідно з древніми
міфами, ангели — Божі посланці, Божі вісники. Вони прилітають до нас, щоб
нагадати про необхідність морального очищення. Чи співпадає наше уявленням про ангелів з , тим описом ангела,
який ми знаходимо в оповіданні Габрієля Гарсіа Маркеса?
Чому ангел не знаходить шанобливе ставлення до себе? Тому що ангел не подібний до
ангела? Чи причина криється в іншому? Чого він прилітав до людей?
Ось які питання сьогодні в
центрі нашої уваги
Прочитайте оповідання "Стариган з крилами"
Виконайте тестові завдання
Третій тиждень (06-10 квітня)
Ми продовжуємо роботу над повістю-притчею Хемінгуєя "Старий і море".
1. Друге слово в заголовку твору –
«море». Чому саме море, а не, скажімо, риба? Адже саме боротьбі з нею присвячено твір.
Прочитайте
Монолог моря
Я – безмежне і вільне море. Мільйони років я кочу свої хвилі, розбиваючи їх в
бризки, до земної суші. За ці мільйони років я збагнуло безліч загадок і
таємниць нашого світу. А ще я багато дізналося про дивну істоту, яка називає
себе «Людина» і бачить себе центром Всесвіту. Але є серед цих людей один, який
здивував навіть мене. Це старий рибалка Сантьяго. Ми знайомі вже не один
десяток років. Він– незвичайний. Подумки старий кличе мене lamar, як звуть мене
по-іспанськи ті з людей, які відчувають до мене любов: як жінку, в жіночому
роді. Рибалки молодші називають мене elmar, тобто в чоловічому роді, і говорять
про мене як про простір, як про суперника або навіть ворога. Старий постійно
думає про мене як про жінку, яка дарує великі милості або відмовляє в них, а
якщо і дозволяє собі необдумані або недобрі вчинки, що поробиш, така ж її
природа. «Луна хвилює море, як жінку,» – так часто думає про мене старий.
Старий Сантьяго називає мене добрим і прекрасним. Він любить зелених морських
черепах, відчуває ніжну прихильність до летючих риб, вважаючи їх кращими своїми
друзями тут, в морі. Він розмовляє з рибами, яких ловить. Він шкодує птахів,
особливо маленьких і крихких ластівок, які вічно літають у пошуках їжі і майже
ніколи її не знаходять. Що ж, старий прав, кажучи про те, що я буваю жорстоким
для птахів, адже вони, дійсно, надто крихкі для мене. До старого я теж буваю
жорстоким. Але я ніколи не чуло від нього ремствування. Довіряючи мені, старий
зробив мене свідком своїх розмов із далекими зірками і місяцем, яких називає
своїми друзями. Це дивовижний старий, і іноді я ним по-справжньому захоплююся.
2. Поміркуйте:
https://edu.glogster.com/glog/ernest-miller-hemingway/2ia1hjxf6hr
-
Як доповнює монолог образ головного героя?
-
Який можна зробити висновок?
- Складіть моральний кодекс Сантьяго.
3. Проблемне
запитання
Про що ж ця повість:
Про поєдинок Людини
та риби?
Чи про гармонію людини й природи?
Про силу чи безсилля людини?
Своє висловлювання побудуйте за алгоритмом:
Я ВВАЖАЮ, ЩО...
ТОМУ, ЩО...
НАПРИКЛАД...
ОТЖЕ, ... ТАКИМ ЧИНОМ...
Свої відповіді залишайтеза посиланням
Другий тиждень
1. Опрацюйте сторінки підручника 141 -147
2. Ознайомтеся з біографією Ернеста Хемінгуєя.
3. ознайомитися з повістю "Старий і море"
4. І за цим посиланням є багато корисного
5. Виконайте тестові завдання
Перший тиждень
1. Пригадайте зміст твору Генріха Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."
2. Перевірте свої знання за творчість Генріха Белля за допомогою тесту, перейшовши за посиланням
https://forms.gle/zQcenvEdaCjWjHyr7
3. Ознайомтеся з життєвим та творчим шляхом Пауля Целана за підручником ст134 -138.
4 Складіть коротке висловлюванн на тему "Чорне молоко світання" за поезією П.Целана "Фуга смерті" (відправити можна за посиланням
Немає коментарів:
Дописати коментар