Зарубіжна література 11 клас

 Шановні одинадцятикласники!
Пропоную вам дистанційні домашні завдання із зарубіжної літератури на період карантину

Підсумки

Обои На столе раскрытая книга, из которой летят страницы, как ...
    Ось і добігає кінця ваше навчання в школі. Дуже б хотілося, щоб літературна освіта на цьому не закінчилася, щоб ви обрали собі хорошу книгу за товаришку, супутницю, порадницю й розрадницю. Це ж бо сконцентрований досвід минулих поколінь, цілих народів, що пройшов випробування часом. Це дотик до краси, до вічного, це відповідь на багато питань, що хвилюють людство, і найголовніше серед них — для чого жити і як жити. Не забуваймо про це!

Настав час підбивати підсумки нашого навчання. 
 Будьте уважні: ця робота оцінюється як контрольна.
Протягом семи років ми з вами на крилах художньої літератури подорожували у просторі й часі, знайомилися з творами письменників різних країн та епох. А вже у вересні до мене прийдуть п'ятикласники, для яких предмет зарубіжної літератури новий і незнайомий. Щоб ви могли їм розказати, порадити, побажати. 

Свої відповіді залишайте за посиланням 

Шостий тиждень (27-30 квітня)


Хуліо Кортасар
На мою думку, література, образотворче мистецтво, архітектура і кіно, творчі, інтелектуальні, духовні прояви мають сенс тільки тоді, коли вони несуть у собі справжні цінності, вказують вихід із самотності до людського загалу...

Оповідання «Менади»
Існує думка, що найсміливіша і найвільніша фантастика й авантюра можуть бути виправданими, якщо вони зумовлені мотивом і метою - створювати надзвичайні ситуації для випробування і провокування філософської ідеї чи слова правди.
Повною мірою її можна віднести до багатьох творів Хуліо Кортасара, зокрема й до оповідання «Менади». У ньому вміло поєднано реалістичні й фантастичні елементи, а крізь калейдоскопічні події прозирають глибока символіка та метафоричність.

Прочитати оповідання можна за посиланням

А послухати тут 


Виконати тестові завдання




П'ятий тиждень (21-24 квітня)

Шановні одинадцятикласники, ми продовжуємо знайомитися зі здобутками зарубіжної літератури другої половини ХХ століття
 Я пропоную вам переглянути невеличкі уривки та подумати над запитаннями:
- які особливості театральної п'єси ви можете визначити?
- як би ви назвали цей напрям у літературі?


Велике прохання: висловлювати ВЛАСНІ ДУМКИ - лише вони ПРАВИЛЬНІ.
 Списані відповіді НЕ зараховуватимуться.

Відповіді залишайте тут https://forms.gle/Ywe6euv3aNtiw4pn8

А тепер познайомимося з цим напрямом у мистецтві



Виконайте тестові завдання


Четвертий тиждень (13-17 квітня)

Перед тим як розпочати вивчення нової теми, хочу поставити вам кілька запитань.

Перейдіть за посиланням і дайте відповіді на GOOGLE формі


Згідно з древніми міфами, ангели — Божі посланці, Божі вісники. Вони прилітають до нас, щоб нагадати про необхідність морального очищення. Чи співпадає наше уявленням про ангелів з , тим описом  ангела, який ми знаходимо в оповіданні Габрієля Гарсіа Маркеса?

  Чому ангел не знаходить шанобливе ставлення до себе? Тому що ангел не подібний до ангела? Чи причина криється в іншому? Чого він прилітав до людей?

Ось які питання сьогодні в центрі нашої уваги

Прочитайте оповідання "Стариган з крилами"


Виконайте тестові завдання



Третій тиждень (06-10 квітня)

Ми продовжуємо роботу над повістю-притчею Хемінгуєя "Старий і море".
1. Друге слово в заголовку  твору – «море». Чому саме море, а не, скажімо, риба? Адже саме боротьбі з нею присвячено твір.
Прочитайте
                                            Монолог моря

Я – безмежне і вільне море. Мільйони років я кочу свої хвилі, розбиваючи їх в бризки, до земної суші. За ці мільйони років я збагнуло безліч загадок і таємниць нашого світу. А ще я багато дізналося про дивну істоту, яка називає себе «Людина» і бачить себе центром Всесвіту. Але є серед цих людей один, який здивував навіть мене. Це старий рибалка Сантьяго. Ми знайомі вже не один десяток років. Він– незвичайний. Подумки старий кличе мене lamar, як звуть мене по-іспанськи ті з людей, які відчувають до мене любов: як жінку, в жіночому роді. Рибалки молодші називають мене elmar, тобто в чоловічому роді, і говорять про мене як про простір, як про суперника або навіть ворога. Старий  постійно думає про мене як про жінку, яка дарує великі милості або відмовляє в них, а якщо і дозволяє собі необдумані або недобрі вчинки, що поробиш, така ж її природа. «Луна хвилює море, як жінку,» – так часто думає про мене старий. Старий Сантьяго називає мене добрим і прекрасним. Він любить зелених морських черепах, відчуває ніжну прихильність до летючих риб, вважаючи їх кращими своїми друзями тут, в морі. Він розмовляє з рибами, яких ловить. Він шкодує птахів, особливо маленьких і крихких ластівок, які вічно літають у пошуках їжі і майже ніколи її не знаходять. Що ж, старий прав, кажучи про те, що я буваю жорстоким для птахів, адже вони, дійсно, надто крихкі для мене. До старого я теж буваю жорстоким. Але я ніколи не чуло від нього ремствування. Довіряючи мені, старий зробив мене свідком своїх розмов із далекими зірками і місяцем, яких називає своїми друзями. Це дивовижний старий, і іноді я ним по-справжньому захоплююся.
2. Поміркуйте:

-         Як доповнює монолог образ головного героя?
-         Який можна зробити висновок?
-     Складіть моральний кодекс Сантьяго.

3. Проблемне запитання
Про що ж ця повість:
 Про поєдинок Людини та риби? 
Чи про гармонію людини й природи? 
Про силу чи без­силля людини?

Своє висловлювання побудуйте за алгоритмом:

Я ВВАЖАЮ, ЩО...
 ТОМУ, ЩО...
 НАПРИКЛАД...
 ОТЖЕ, ... ТАКИМ ЧИНОМ...
Свої відповіді залишайтеза посиланням


Другий тиждень

1. Опрацюйте сторінки підручника 141 -147


2. Ознайомтеся з біографією Ернеста Хемінгуєя.

3. ознайомитися з повістю "Старий і море" 

4. І за цим посиланням є багато корисного


https://edu.glogster.com/glog/ernest-miller-hemingway/2ia1hjxf6hr

5. Виконайте тестові завдання 



Перший тиждень

1. Пригадайте зміст твору Генріха Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."




2. Перевірте свої знання за творчість Генріха Белля за допомогою тесту, перейшовши за посиланням 

https://forms.gle/zQcenvEdaCjWjHyr7




3. Ознайомтеся з життєвим та творчим шляхом Пауля Целана за підручником ст134 -138.


4 Складіть коротке висловлюванн на тему "Чорне молоко світання" за поезією П.Целана "Фуга смерті" (відправити можна за посиланням 

Немає коментарів:

Дописати коментар