Зарубіжна література 7 клас

Шановні семикласники!
 Пропоную вам дистанційні домашні завдання із зарубіжної літератури на період карантину

18-22 травня

Виконати завдання за посиланням

https://forms.gle/zxE6wmc6HgziYGdFA

Рекомендована література для читання влітку

Міфи троянського циклу. Троя. Паріс викрадає Єлену. Облога Трої. Смерть Ахілла. Троянський кінь

ГОМЕР "Іліада"

Вільям ШЕКСПІР.. Трагедія «Ромео і Джульєтта»

Мігель де Сервантес СААВЕДРА. «Дон Кіхот» I частина

МОЛЬЄР. «Міщанин-шляхтич».

Антуан де СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ. «Маленький принц».

Річард БАХ. «Чайка Джонатан Лівінгстон».

Барбара КОСМОВСЬКА. «Буба», «Буба: мертвий сезон».


12-15 травня

На минулому тижні ми ознайомилися з книгою Корнелії Функе "Чорнильне серце". Сподіваюся, вам сподобався цей твір.

Тож пропоную вам перейти за посиланням та виконати завдання

4 - 8 травня

    Чи замислювалися ви колись про те, що відбувається з героями книги після того, коли читач її закриває? Чи можна змінити долю і характер героїв? Коли слово може творити дива? На ці та інші питання ви зможете відповісти після прочитання твору Корнелії Функе "Чорнильне серце"

Думка про те, що твір «Чорнильне серце» -  просто цікаве підліткове фентезі розбиваються вщент, коли читаєш епіграф до книги, слова глибокого та ліричного Пауля Целана:
« Линуло,линуло,
линуло слово,
крізь ніч линуло ,
засвітитись хотіло, засіяти хотіло.
Попіл .
Попіл , попіл .
Ніч . »

Отже, Слово — стоїть в центрі уваги автора, слово, що сяє, слово, що обертається 

на попіл… До речі, епіграфи є і до кожного розділу і потребують особливої уваги 

та окремого дослідження. Це немов «текст в тексті», ще один потужний 

авторський «message». 

... і це лише початок!

Завдання цього тижня: прочитати твір Корнелії Функе "Чорнильне серце"

Текст твору є за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=637

Ви можете переглянути фільм за мотивами цьго твору, але пам'ятайте: художній фільм - це режисерське бачення, а не авторський задум.



Шостий тиждень(27-30 квітня)

Я переконаний: книгу ніщо не замінить в майбутньому,
так само як ніщо не змогло замінити її в минулому.
Чудове відчуття - знати, що ти сам будуєш світ.
Айзек Азімов
Продовжуємо роботу над твором А.Азімова «Фах»
Подумайте:
-         Чи випадково обрано час для проведення Дня Читання, Дня Освіти, Олімпіади

  Оповідання «Фах»                       сучасність

ДЕНЬ ЧИТАННЯ (вересень) –      1 вересня         дипломований                                      
ДЕНЬ ОСВІТИ (листопад) –          18 років                  спеціаліст

ОЛІМПІАДА (травень) –         останній дзвінок
    
  В День Читання діти отримують вміння читати, а в День Освіти набувають фах. 

У нашому розумінні  олімпіада – це змагання між людьми, які досягли гарних результатів у знаннях чи спорті, завдяки своїм здібностям, праці, наполегливості. 

У творі «Фах» Олімпіада – це  змагання між  молодими людьми, демонстрація знань певної професії, що дають «машини» 

- На думку історика Інженеску, «така система освіти найкраща». А чи погоджуєтеся ви з даним твердженням?

Освіта майбутнього: переваги
Освіта майбутнього: недоліки
Держава дбає про освіту.
Держава піклується про майбутнє людини.
Система здобуття освіти чітко відпрацьована.
Освіта надається згідно із здібностями мозку.
Забезпечення роботою.
Високий розвиток науково – технічного прогресу.
Заселення тисяч планет.
Одна мова для всіх, що полегшує спілкування.
Піклування держави про демографічну ситуацію.
Уникнення катастрофи на Землі завдяки розвитку наукового – технічного прогресу.
Методи навчання пригнічують дитину, позбавляють активного спілкування, самостійного розвитку.
Пригнічений пізнавальний інтерес.
Освіта швидше нагадує фарс.
Обмеженість освіти.
Програмування людини, стандартизація суспільства.
Прагматичні інтереси. Духовність – другорядне.
Пригнічення емоцій, що заважають розвиткові.
Жінки позбавлені прав, про них згадують, коли потрібно заселяти планети.
Олімпіада – не змагання, а жорстока боротьба за місце під Сонцем.
Люди – слухняні гвинтики, від яких приховують правду.
Творча особистість не цікавить уряд.
Людина – залежна, безкарно застосовуються заспокійливі ліки.
Забуті норми моралі, напрацьовані людством.
Це тоталітарна система освіти, вона принижує гідність людини, ламає її волю, творчий злет.


Виконай те завдання, перейшовши за посиланням

https://forms.gle/QTxzEWfFCeyQfG7L9

П'ятий тиждень(21-24 квітня)

Знайомтесь: Айзек Азімов - професор-біохімік Бостонського університету.Сегодня исполняется 100 лет великому фантасту Айзеку Азимову ...
Яке відношення він має до літератури? 
Давайте дізнаємося разом.

«Він має чотири друкарських електромашинки і може 

друкувати одразу чотири книжки двома руками і двома 

ногами. А скільки він перевів дерев! Щоб видати його твори, 

до­велося знищити тисячі гектарів лісу. Азімов - це справжня 

екологічна катастрофа. Але, незважаю­чи на все це, він - не 

робот». 
Артур Кларк 


АйзекАзі­мов - один із найавторитетніших письменників Америки. Разом з Робертом Хайнлайном і Артуром Кларком він входить до так званої «Великої трій­ки» письменників-фантастів. Крім того, Азімов зробив дуже багато для того, щоб популяризувати науку. АйзекуАзімову належить ряд унікальних літературних рекордів. По-перше, він нагородже­ний майже тридцятьма різними літературними преміями. По-друге, на його рахунку 467 фан­тастичних і науково-популярних книжок про все цікаве, що створено людиною. Багато хто за все життя стільки навіть не прочитає. АйзекАзімов не тільки писав, він встигав робити ще величезну кількість інших справ: був головою американської Асоціації гуманістів, опікувався популяризацією науки, редагував науково-фантастичний журнал. Працьовитість Азімова стала легендою.

Цікаво: 

В 1964 році Айзек Азімов розмірковував, яким буде світ через 50 років. Більшість припущень фантаста передбачені дуже точно.  Що збулося:

1. Телебачення у форматі ЗD.

2. Приготування їжі буде автоматизовано. На кухні з'являться пристрої з функцією «автоприготування»: варити каву, готувати тости, смажити бекон...

3. Населення Земної кулі досягне 6-мільярдного рубежу.

4. Техніка працюватиме без електричного шнура, на батареях або акумуляторах.

5. Телефони стануть портативними і будуть забезпечені екраном. З їх допомогою буде можливо працювати із зо­браженнями і читати книжки. Під час розмови можна буде бачити того, з ким розмовляєш. Супутники допоможуть зв'язатися з людиною в будь-якій точці Землі.

6. Роботи вже існуватимуть, але не отримають масового поширення, не стануть частиною життя людини.

7. Людина не висадиться на Марсі, але будуть створені програми з його колонізації.

8. Будуть використовуватися сонячні електростанції.

9. У школах буде введено вивчення комп'ютерних дисциплін.

10. Будуть активно освоюватися Арктика і пустелі, а також підводний шельф.

11. Виконання звичайної роботи стане неможливим без використання спеціальних машин. Згодом усе людство почне використовувати ці машини.

Час познайомитися з творчістю письпенника.

Теми
Проблеми оповідання «Фах»
Система освіти
Основна мета освіти: освіта для людини чи людина для освіти?
Вибір професії
Фах - це покликання чи набір знань та навичок?
Розвиток науки і техніки
Людина й наука, людина й техніка - їхній взаємозв'язок.
Людина і цивілізація
Яке місце людини у світі, що дає людині цивілізація?

Прочитайте твір Айзека Азімова "Фах"

 текст твору за посиланням

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=635



Скорочений переказ можна послухати тут


Виконайте завдання

 https://forms.gle/2XyKjvhheu13EjXx7


Четвертий тиждень(13-17 квітня)


Що є добро і зло, що біле, а що – чорне?

                 Де та межа, що ділить ці світи?

                 Чи є вона? Як відрізнити Янгола від Чорта?

                  Як, до мети діставшись, душу зберегти.

        Сьогодні ми здійснемо віртуальну мандрівку до незви­чайної країни — Японії, яку ще називають Кра­їною вранішнього сонця. Культура Японії є унікальною. Вона завжди сприймала досягнення інших цивілізацій, але при цьому завжди зберігала своєрідність. Це проявляється в дбайливому, уважному ставленні до мистецтва, історії країни, її природи, традицій та особливостей побуту. 

1. Опрацюйте статтю підручника стор. 248-249
2. Теорія літератури
Словникова робота 

Притча — це невелика повчальна історія, що в символічній формі передає глибоку мудрість.
Новела — коротке оповідання про незвичайну подію з несподіваним фіналом. С.230
Підтекст — прихований, внутрішній зміст ви­словлювання.

Словничок до твору 
Будда — священна істота, якій поклонялися в Індії, Китаї, Японії.
Шпиляста гора — гора в пеклі.
Річка Сандзунокава — річка, яку грішники пе­реходили після смерті, перш ніж потрапити до пекла. 
Одна рі — міра довжини, дорівнює 3,9 км. 

3. Одного разу Будда вирішив врятувати з пекла великого лиходія Кандату. А опівдні того ж дня скинув його назад. 

         Чим заслужив Кандата прихильність Будди?
         Чому Будда передумав?

Вам цікаво? Тоді пропоную вам дізнатися про це, прочитавши новелу "Павутинка" стор.250-251.

4. Виконайте тестові завдання

https://forms.gle/otTH4WbNpZGakGEx6 


Третій тиждень (06-10квітня)

Політ людської фантазії, творчої уяви безмежний. Саме вони рухають світовий прогрес. Усі досягнення цивілізації починалися з мрії про них, уявлення, якими вони повинні бути.

 Найбільші фантазери — діти. У дорослому віці люди стають більш прагматичними, реалістичними, вони обтяжені безліччю проблем, тому мало помічають дива, передаючи цю прерогативу письменникам-фантастам Про одного з них ми й поговоримо на сьогоднішньому уроці.

1. Познайомтеся з біографією Герберта Уелса (стор. 241-243 підручника)


2.Прочитайте твір "Чарівна крамниця" (стор.243-247)
або послухайте аудіокнигу



3. Виконайте тестове завдання за посиланням


https://forms.gle/1aVdrbaAHaYjUFU16  

Другий тиждень


Ми продовжуємо знайомитися з творчістю американського письменника О.Генрі. Звертаючись до своїх читачів – продавців, офіціантів, перукарів, художників, які мешкають на горищах, учителів музики, стенографісток – О. Генрі ніби говорив їм: «Ви чекаєте скарбів, які, мов манна небесна упадуть до вас у вигляді золотих доларів чи кредиток, а поміж тим у кожного з вас є величезні скарби, які ви мало цінуєте», і письменник створює милі, зворушливі новели про скарби душах цих маленьких людей, які терплять злидні, але залишаються добрими здатними розділити чужий біль. Добрі почуття, як правила, найчастіше знаходять відлуння в серцях простих  людей. У світі багатих вони зустрічаються рідко. Там добро і людяність – аномалія, а у світі бідняків – етична норма.
 Вершин трагічної патетики О. Генрі досягає у новелі «Останній листок».

1. Прочитайте новелу "Останній листок" (сторінки 230-235)


2. Виконати тестові завдання за посиланням



Перший тиждень


1. Час підбивати підсумки з теми "Літературний детектив".
Для цього вам необхідно перейти за посиланням

https://forms.gle/MWbbnwaePvmXYv4W9


Починаємо опрацьовувати тему "Світова новела"

2. Ознайомтеся з біографією О.Генрі на сторінках підручника 228 - 230 та переглянувши відео


3. Прочитайте новелу "Дари волхвів" (ст. 236 - 240)


4. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання




Немає коментарів:

Дописати коментар