Шановні семикласники!
Пропоную вам дистанційні домашні завдання із зарубіжної літератури на період карантину
Пропоную вам дистанційні домашні завдання із зарубіжної літератури на період карантину
18-22 травня
Виконати завдання за посиланням
https://forms.gle/zxE6wmc6HgziYGdFA
Рекомендована література для читання влітку
Міфи троянського циклу. Троя. Паріс викрадає Єлену. Облога Трої. Смерть Ахілла. Троянський кінь
ГОМЕР "Іліада"
Вільям ШЕКСПІР.. Трагедія «Ромео і Джульєтта»
Мігель де Сервантес СААВЕДРА. «Дон Кіхот» I частина
МОЛЬЄР. «Міщанин-шляхтич».
Антуан де СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ. «Маленький принц».
Річард БАХ. «Чайка Джонатан Лівінгстон».
Барбара КОСМОВСЬКА. «Буба», «Буба: мертвий сезон».
12-15 травня
На минулому тижні ми ознайомилися з книгою Корнелії Функе "Чорнильне серце". Сподіваюся, вам сподобався цей твір.
Тож пропоную вам перейти за посиланням та виконати завдання
4 - 8 травня
Чи замислювалися ви колись про те, що відбувається з
героями книги після того, коли читач її закриває? Чи можна змінити долю і
характер героїв? Коли слово може творити дива? На ці та інші питання ви зможете відповісти після прочитання твору Корнелії Функе "Чорнильне серце"
Думка про те, що твір «Чорнильне серце»
-
просто цікаве підліткове фентезі розбиваються вщент, коли читаєш епіграф
до книги, слова глибокого та ліричного Пауля Целана:
« Линуло,линуло,
линуло слово,
крізь ніч линуло ,
засвітитись хотіло,
засіяти хотіло.
Попіл .
Попіл , попіл .
Ніч . »
на попіл… До речі,
епіграфи є і до кожного розділу і потребують особливої уваги
та окремого
дослідження. Це немов «текст в тексті», ще один потужний
авторський «message».
... і це лише початок!
Завдання цього тижня: прочитати твір Корнелії Функе "Чорнильне серце"
Текст твору є за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=637
Ви можете переглянути фільм за мотивами цьго твору, але пам'ятайте: художній фільм - це режисерське бачення, а не авторський задум.
Шостий тиждень(27-30 квітня)
Я переконаний: книгу ніщо не замінить в
майбутньому,
так само як ніщо не змогло
замінити її в минулому.
Чудове відчуття - знати, що
ти сам будуєш світ.
Айзек Азімов
Продовжуємо роботу над твором А.Азімова «Фах»
Подумайте:
-
Чи
випадково обрано час для проведення Дня Читання, Дня Освіти, Олімпіади
Оповідання «Фах» сучасність
ДЕНЬ ЧИТАННЯ (вересень) – 1 вересня дипломований
ДЕНЬ
ОСВІТИ (листопад) – 18
років спеціаліст
ОЛІМПІАДА (травень) – останній дзвінок
В День Читання діти отримують вміння читати, а в День
Освіти набувають фах.
У нашому розумінні
олімпіада – це змагання між людьми, які досягли гарних результатів у
знаннях чи спорті, завдяки своїм здібностям, праці, наполегливості.
У творі
«Фах» Олімпіада – це змагання між молодими людьми, демонстрація знань певної
професії, що дають «машини»
- На
думку історика Інженеску, «така система освіти найкраща». А чи погоджуєтеся ви
з даним твердженням?
Освіта майбутнього: переваги
Освіта майбутнього: недоліки
Держава дбає про
освіту.
Держава
піклується про майбутнє людини.
Система здобуття
освіти чітко відпрацьована.
Освіта надається
згідно із здібностями мозку.
Забезпечення
роботою.
Високий розвиток
науково – технічного прогресу.
Заселення тисяч
планет.
Одна мова для
всіх, що полегшує спілкування.
Піклування держави
про демографічну ситуацію.
Уникнення
катастрофи на Землі завдяки розвитку наукового – технічного прогресу.
Методи навчання
пригнічують дитину, позбавляють активного спілкування, самостійного розвитку.
Пригнічений
пізнавальний інтерес.
Освіта швидше
нагадує фарс.
Обмеженість
освіти.
Програмування
людини, стандартизація суспільства.
Прагматичні
інтереси. Духовність – другорядне.
Пригнічення
емоцій, що заважають розвиткові.
Жінки позбавлені
прав, про них згадують, коли потрібно заселяти планети.
Олімпіада – не
змагання, а жорстока боротьба за місце під Сонцем.
Люди – слухняні
гвинтики, від яких приховують правду.
Творча
особистість не цікавить уряд.
Людина – залежна,
безкарно застосовуються заспокійливі ліки.
Забуті норми
моралі, напрацьовані людством.
Це тоталітарна
система освіти, вона принижує гідність людини, ламає її волю, творчий злет.
Виконай те завдання, перейшовши за посиланням
Освіта майбутнього: переваги
Освіта майбутнього: недоліки
Держава дбає про
освіту.
Держава
піклується про майбутнє людини.
Система здобуття
освіти чітко відпрацьована.
Освіта надається
згідно із здібностями мозку.
Забезпечення
роботою.
Високий розвиток
науково – технічного прогресу.
Заселення тисяч
планет.
Одна мова для
всіх, що полегшує спілкування.
Піклування держави
про демографічну ситуацію.
Уникнення
катастрофи на Землі завдяки розвитку наукового – технічного прогресу.
Методи навчання
пригнічують дитину, позбавляють активного спілкування, самостійного розвитку.
Пригнічений
пізнавальний інтерес.
Освіта швидше
нагадує фарс.
Обмеженість
освіти.
Програмування
людини, стандартизація суспільства.
Прагматичні
інтереси. Духовність – другорядне.
Пригнічення
емоцій, що заважають розвиткові.
Жінки позбавлені
прав, про них згадують, коли потрібно заселяти планети.
Олімпіада – не
змагання, а жорстока боротьба за місце під Сонцем.
Люди – слухняні
гвинтики, від яких приховують правду.
Творча
особистість не цікавить уряд.
Людина – залежна,
безкарно застосовуються заспокійливі ліки.
Забуті норми
моралі, напрацьовані людством.
Це тоталітарна
система освіти, вона принижує гідність людини, ламає її волю, творчий злет.
https://forms.gle/QTxzEWfFCeyQfG7L9
П'ятий тиждень(21-24 квітня)
Знайомтесь: Айзек Азімов - професор-біохімік Бостонського університету.
Яке відношення він має до літератури?
Давайте дізнаємося разом.
«Він має чотири друкарських електромашинки і може
друкувати одразу чотири книжки двома руками і двома
ногами. А скільки він перевів дерев! Щоб видати його твори,
довелося знищити тисячі гектарів лісу. Азімов - це справжня
екологічна катастрофа. Але, незважаючи на все це, він - не
робот».
друкувати одразу чотири книжки двома руками і двома
ногами. А скільки він перевів дерев! Щоб видати його твори,
довелося знищити тисячі гектарів лісу. Азімов - це справжня
екологічна катастрофа. Але, незважаючи на все це, він - не
робот».
Артур Кларк
АйзекАзімов - один із найавторитетніших
письменників Америки. Разом з Робертом Хайнлайном і Артуром Кларком він входить
до так званої «Великої трійки» письменників-фантастів. Крім того, Азімов
зробив дуже багато для того, щоб популяризувати науку. АйзекуАзімову належить
ряд унікальних літературних рекордів. По-перше, він нагороджений майже
тридцятьма різними літературними преміями. По-друге, на його рахунку 467 фантастичних
і науково-популярних книжок про все цікаве, що створено людиною. Багато хто за
все життя стільки навіть не прочитає. АйзекАзімов не тільки писав, він встигав
робити ще величезну кількість інших справ: був головою американської Асоціації
гуманістів, опікувався популяризацією науки, редагував науково-фантастичний
журнал. Працьовитість Азімова стала легендою.
Цікаво:
В 1964 році Айзек Азімов розмірковував, яким буде світ через 50 років. Більшість припущень фантаста передбачені дуже точно. Що збулося:
1. Телебачення у форматі ЗD.
2. Приготування їжі буде автоматизовано. На кухні з'являться пристрої з функцією «автоприготування»: варити каву, готувати тости,
смажити бекон...
3. Населення Земної кулі досягне 6-мільярдного рубежу.
4. Техніка працюватиме без електричного шнура, на батареях або
акумуляторах.
5. Телефони стануть портативними і будуть забезпечені екраном. З їх
допомогою буде можливо працювати із зображеннями і читати книжки. Під час
розмови можна буде бачити того, з ким розмовляєш. Супутники допоможуть
зв'язатися з людиною в будь-якій точці Землі.
6. Роботи вже існуватимуть, але не отримають масового поширення, не стануть
частиною життя людини.
7. Людина не висадиться на Марсі, але будуть створені програми з його
колонізації.
8. Будуть використовуватися сонячні електростанції.
9. У школах буде введено вивчення комп'ютерних дисциплін.
10. Будуть активно освоюватися Арктика і пустелі, а також підводний шельф.
11. Виконання звичайної роботи стане неможливим без використання
спеціальних машин. Згодом усе людство почне використовувати ці машини.
Час познайомитися з творчістю письпенника.
Теми
Проблеми оповідання «Фах»
Система
освіти
Основна мета
освіти: освіта для людини чи людина для освіти?
Вибір
професії
Фах - це
покликання чи набір знань та навичок?
Розвиток
науки і техніки
Людина й
наука, людина й техніка - їхній взаємозв'язок.
Людина і
цивілізація
Яке місце
людини у світі, що дає людині цивілізація?
Теми
Проблеми оповідання «Фах»
Система
освіти
Основна мета
освіти: освіта для людини чи людина для освіти?
Вибір
професії
Фах - це
покликання чи набір знань та навичок?
Розвиток
науки і техніки
Людина й
наука, людина й техніка - їхній взаємозв'язок.
Людина і
цивілізація
Яке місце
людини у світі, що дає людині цивілізація?
Прочитайте твір Айзека Азімова "Фах"
текст твору за посиланням
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=635
Скорочений переказ можна послухати тут
Виконайте завдання
https://forms.gle/2XyKjvhheu13EjXx7
Четвертий тиждень(13-17 квітня)
Що є добро і зло, що біле, а що – чорне?
Де та межа, що
ділить ці світи?
Чи є вона? Як
відрізнити Янгола від Чорта?
Як, до мети
діставшись, душу зберегти.
Сьогодні
ми здійснемо віртуальну мандрівку до незвичайної країни — Японії, яку ще називають Країною
вранішнього сонця. Культура Японії є унікальною. Вона завжди сприймала досягнення інших цивілізацій, але
при цьому завжди зберігала своєрідність. Це проявляється в дбайливому, уважному ставленні до
мистецтва, історії країни, її природи, традицій та особливостей побуту.
1. Опрацюйте статтю підручника стор. 248-249
2. Теорія літератури
Словникова робота
Притча — це невелика повчальна історія, що в символічній формі передає глибоку мудрість.
Новела — коротке оповідання про незвичайну подію з несподіваним фіналом. С.230
Підтекст — прихований, внутрішній зміст висловлювання.
Словничок до твору
Будда — священна істота, якій поклонялися в Індії, Китаї, Японії.
Шпиляста гора — гора в пеклі.
Річка Сандзунокава — річка, яку грішники переходили після смерті, перш ніж потрапити до пекла.
Одна рі — міра довжини, дорівнює 3,9 км.
3. Одного разу Будда вирішив врятувати з пекла великого лиходія Кандату. А опівдні того ж дня скинув його назад.
Чим заслужив Кандата прихильність Будди?
Чому Будда передумав?
Вам цікаво? Тоді пропоную вам дізнатися про це, прочитавши новелу "Павутинка" стор.250-251.
Третій тиждень (06-10квітня)
Політ людської фантазії, творчої уяви безмежний. Саме вони рухають світовий прогрес. Усі досягнення цивілізації починалися з мрії про них, уявлення, якими вони повинні бути.
Найбільші фантазери — діти. У дорослому віці люди стають більш прагматичними, реалістичними, вони обтяжені безліччю проблем, тому мало помічають дива, передаючи цю прерогативу письменникам-фантастам Про одного з них ми й поговоримо на сьогоднішньому уроці.
1. Познайомтеся з біографією Герберта Уелса (стор. 241-243 підручника)
2.Прочитайте твір "Чарівна крамниця" (стор.243-247)
або послухайте аудіокнигу
Другий тиждень
Ми продовжуємо знайомитися з творчістю американського письменника О.Генрі. Звертаючись до своїх читачів – продавців, офіціантів, перукарів, художників, які мешкають на горищах, учителів музики, стенографісток – О. Генрі ніби говорив їм: «Ви чекаєте скарбів, які, мов манна небесна упадуть до вас у вигляді золотих доларів чи кредиток, а поміж тим у кожного з вас є величезні скарби, які ви мало цінуєте», і письменник створює милі, зворушливі новели про скарби душах цих маленьких людей, які терплять злидні, але залишаються добрими здатними розділити чужий біль. Добрі почуття, як правила, найчастіше знаходять відлуння в серцях простих людей. У світі багатих вони зустрічаються рідко. Там добро і людяність – аномалія, а у світі бідняків – етична норма.
Вершин трагічної патетики О. Генрі досягає у новелі «Останній листок».
1. Прочитайте новелу "Останній листок" (сторінки 230-235)
2. Виконати тестові завдання за посиланням
Перший тиждень
1. Час підбивати підсумки з теми "Літературний детектив".
Для цього вам необхідно перейти за посиланням
https://forms.gle/MWbbnwaePvmXYv4W9
Починаємо опрацьовувати тему "Світова новела"
2. Ознайомтеся з біографією О.Генрі на сторінках підручника 228 - 230 та переглянувши відео3. Прочитайте новелу "Дари волхвів" (ст. 236 - 240)
4. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар