Шановні восьмиикласники!
Пропоную вам дистанційні домашні завдання із зарубіжної літератури на період карантину
Перший тиждень
1. Підручник, стор. 208-230; Познайомтесь зі статтею підручника; читати «Дон Кіхот» (частина 1 ).
2. Виконати онлайн-тестування, відкривши посилання
https://forms.gle/kZeLvRv5di5oRoTb9
Другий тиждень
Філософи 17 століття переконували: Бог подарував людині розум і серце. Людина повинна осягнути навколишній світ, такий привабливий, загадковий і прекрасний, але при цьому вона повинна покладатися лише на себе. І людина захотіла зрозуміти закони світобудови.
Так в історії людства починалася доба бароко, що була сповнена протиріч, суперечливих почуттів та думок. У період розвитку стилю бароко в літературі було створено справжні шедеври в різних жанрах, особливо в ліриці та драмі. Література бароко відзначалася поліфонізмом, ускладненням форм, поєднанням релігійних і світських мотивів і образів, тяжінням до різних контрастів, алегоризму, намаганням уразити читача пишним, барвистим стилем, риторичним оздобленням твору.
1. Опрацювати статтю підручника, сторінки 230 - 2352. Перегляньте відео
Постать Джона Донна – багатогранна, а його поезія – емоційна й глибоко інтелектуальна. Його творчість відображає різні прояви людської натури, складність духовного буття особистості. Це дало підстави його наступникам визнати митця очільником літературної школи англійських «поетів-метафізиків».
Однією з вершин творчості Джона Донна вважають цикл сонетів La Corona (біля 1607 – 1609 р.) і «Священні сонети». «Священні сонети» або «Доброчесні сонети» – це 19 сонетів, 16 з яких написані в 1609 – 1611 рр., останні 3 – після 1617 р. Тема цього циклу – усвідомлення людиною невідворотності смерті, подолання страху смерті і набуття нею безсмертя.
3. Завдання на вибір:
- Вивчити напам'ять сонет 19
або
- Створити відеопрезентацію до поезії , доповнивши її своїм виразним читанням вірша. Творчу роботу надіслати на електронну адресу
kondratieva-t.a@ukr.net
4. Виконати тестові завдання за посиланням
https://forms.gle/mezcdwo1sSKZTtYw8
Третій тиждень
1.Опрацювати статтю підручнтка сторінки 236 - 239.
Виконайте тест
2. Ознайомитися з біографією Мольєра (стор.239 -244)
3. Прочитати п'єсу "Міщанин-шляхтич" (стор.245 -254)
Переглянути виставу можна за покликанням
https://www.youtube.com/watch?v=bn_aUpbGQBI
4. Виконати тест за змістом твору
Четвертий тиждень(13 - 17 квітня)
Ти назавжди береш на себе відповідальність за тих, кого приручив
- А що значить "приручити"?
- Що відчуває той, кого приручили?
Над цими та іншими питаннями ми поміркуємо разом з французьким письменником Антуаном де Сент-Екзюпері
Для мене літати й писати -
це одне й те саме
Отже, знайомтесь: Антуан де Сент-Екзюпері - мрійник, якого згубило небо
1.Опрацюйте сторінки підручника 260-262
2. Перегляньте відео
3. Словникова робота.
КАЗКА
– переважно прозове оповідання про
вигадані та фантастичні пригоди героїв.
ПРИТЧА
– алегоричний твір повчального
характеру, насичений моральним або філософським змістом та символічними
образами.
АЛЕГОРІЯ – зображення
життя, що таїть у собі прихований зміст.
АНТИТЕЗА – різке
протиставлення контрастних явищ, понять, думок, образів, характерів.
4. Прочитайте казку-притчу "Маленький принц" (стор. 262-270)
5. Виконайте тестові завдання
https://forms.gle/ezq6ewcGgrgcQgh86
4. Виконайте тестові завдання
https://forms.gle/44u5bfJgq5w6U55D9
Текст роману:
Перейдіть за посиланням та виконайте завдання
перейти за посиланням і виконати завдання
П'ятий тиждень(21 - 24 квітня)
Продовжуємо роботу над казкою-притчею "Маленький принц"
Філософська казка «Маленький принц» була написана Екзюпері незадовго до загибелі. Мудрість її натяків не завжди можна передати формулами й словами. Півтони і відтінки алегоричних образів такі ж ніжні, як і витончені малюнки, якими автор ілюстрував свій твір.
Маленький принц — головний персонаж казки — показаний нам у подорожі, у русі, у пошуку, хоч він і розуміє, що час від часу треба зупинятися й оглядатися назад і навкруги: якщо йти прямо перед собою, куди очі дивляться, то далеко не зайдеш. На різних планетах він зустрічається з їх дорослими мешканцями, які за цифрами доходів, честолюбством, жадібністю забули про своє людське покликання.
Повість-казка "Маленький принц" сповнена глибоких думок, які стали афоризмами.
АФОРИ́ЗМ (грец. ἀφορισμός– визначення, вислів) – влучний вислів, що має лаконічну виразну форму, часто за допомогою антитези, паралелізму, гіперболи тощо, з глибоким та оригінальним узагальненим змістом.
Який афоризм із твору вам найбільше сподобався? Чому?
Відповідь на це та інші запитання залиште у формі за посиланням
27 квітня - 8 травня
Кожен із вас, мабуть, часто замислюється над запитанням «Для чого я живу?», «У чому сенс життя?» і кожен може дати відповідь, але яку? «Заробити грошей, знайти гарну роботу», – скажете ви. А що для цього потрібно? Як знайти відповідь? Тому за допомогою звернімося до американського письменника-екзистенціаліста Ричарда Баха та його повісті-притчі «Чайка Джонатан Лівінгстон».
1. опрацюйте статтю підручника стор. 270- 273
2. Словникова робота:
Фентезі – (англ. fantasy –
фантазія) – літературний жанр фантастичної літератури, дія якого
відбувається у вигаданому світі, де чудеса і вигадка нашого світу є реальністю.
Повість-притча – епічний твір з моральною
повчальною ідеєю.
Екзистенціалізм – літературна течія, в основі якої
лежить зосередженість на особі, яка залишалася наодинці з буттям. Екзистенція з
латині перекладається як «існування». Письменники-екзистенціалісти вважали, що
існування передує справжній сутності людини, котра знаходить свій сенс життя.
3. Прочитайте повість-притчу "Чайка Джонатан Лівінгстон"
Можна послухати
https://forms.gle/44u5bfJgq5w6U55D9
12-15 травня
Навчальний рік добігає кінця і нам залишилося у дистанційному режимі опрацювати один твір. Це роман польської письменниці Барбари Космовської "Буба"
Текст роману:
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8392
Аудіокнига: https://www.youtube.com/watch?v=P14od_lIv6o
Перейдіть за посиланням та виконайте завдання
18 - 22 травня
Немає коментарів:
Дописати коментар