Шановні шестикласники!
До вашої уваги дистанційні домашні завдання із зарубіжної літератури на період карантину
18 - 22 травня
Виконати завдання за посиланням
https://forms.gle/6HK6yjRmct7Y712L9
Рекомендована література для читання влітку
Вальтер СКОТТ. «Айвенго».
Василь БИКОВ. «Альпійська балада».
Джеймс ОЛДРІДЖ. «Останній дюйм».
Шолом-АЛЕЙХЕМ. «Пісня над піснями».
Олександр ГРІН. «Пурпурові вітрила».
Айзек АЗІМОВ. «Фах».
Діана Вінн ДЖОНС. «Мандрівний Замок Хаула».
Корнелія ФУНКЕ. «Чорнильне серце».
12- 15 травня
Сподіваюся вам сподобалася казка Астрід Ліндгрент"Міо, мій Міо"
Тож прошу вас перейти за посиланням та виконати завдання
4 - 8 травня
Подивіться на цих персонажів
Напевно, вони вам знайомі.
А це письменниця, яка їх придумала
теорія літератури
Пригадайте:
Казка
|
Повість
|
Розповідна форма
|
Обсяг – середній між
оповіданням і романом
|
Вигаданість(фантастичність)
|
Незначна кількість персонажів
і подій
|
Умовність зображуваних подій
і героїв(відсутність конкретики, лише загальне уявлення про персонажів, про
час і місце, де відбувається дія)
|
Сюжет розгалужений
|
Боротьба добра і зла з
перемогою добра
|
Зображення певного періоду,
епізоду з життя героя(героїв)
|
Чітка побудова
|
Велика роль описів(у тому
числі портретів, пейзажів)
|
Чітка побудова
|
Велика роль описів(у тому
числі портретів, пейзажів)
|
Традиційні художні засоби
(повтори, перебільшення, порівняння тощо)
|
Відкритий фінал
|
Завдання цього тижня:
Прочитати повість - казку Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо"
текст твору є тут https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1321
аудіокнига
Порівняйте з фільмом
Шостий тиждень (27-30 квітня)
Роль фантастики велика, вона впливає на свідомість читачів, допомагає відчути себе землянами, відповідати за планету, за людський рід, психологічно готує їх до сприймання майбутнього світу.
Фантастика відіграла велику роль і для науки, зокрема космічних досліджень. Письменники — фантасти сповістили про вихід у космос, намітили етапи проникнення в світовій простір і створили екстремальні ситуації, з якими на практиці зіткнулися космонавти. Отже, прилучила мільйони людей до космічного світосприймання, наблизила Всесвіт до людства.
Отже, сьогодні я пропоную вам самостійно придумати невеличку фантастичну історію.
Але спочатку пригадайте:
Фантастика — це особливий, своєрідний жанр літератури, який спонукає людей замислюватися над життям, його перспективами, реаліями і цілями.
Основною ознакою фантастики є наявність фантастичного припущення - фактора, який невідомий або не можливий у реальному житті.
Можлива тематика фантастичного твору:
- стосунки з позаземними цивілізаціями;
- відповідальності людей за наслідки наукових відкриттів;
- взаємовідносин людини і природи.
Ваш твір повинен мати сюжетні елементи:
- експозиція — вихідні відомості про героїв та місце і час події
- зав’язка — подія, що кладе початок пригоди;
- розвиток дії
- кульмінація — найвищий момент у розвитку дії;
- розв’язка — подія, що розв’язує конфлікт;
- епілог — повідомлення про події після розв’язки
Перед роботою
- Для початку подумай, де і коли може відбуватися дія твого твору (у фантастиці найчастіше це майбутнє або далекі планети)
- Уявіть собі головного персонажа (можете навіть намалювати його), якими рисами характеру , здібностями ви б його наділили, скільки йому років, чим займається.
- А тепер подумайте яка історія з ним могла трапитися.
Увімккніть свою фантазію на повну. У вас усе вийде.
Свої твори ви можете залишити у формі за посиланням
або надіслати на електронну пошту
Чекатиму ваші історії
П'ятий тиждень (20-24 квітня)
Чого не
знає людина?Людина
не знає тільки межі…
Монгольське
прислів’я
Продовжуємо знайомство з дивовижним світом наукової фантастики.
Пропоную зануритись у світ думок письменника
Роберта Шеклі,
вони допоможуть
нам наблизитися до відповіді на питання: «Яка ж вона, Людина? Якою вона повинна бути?»
1. Опрацювати статтю підручника на сторінках 203-204
2. Прочитайте оповідання "Запах думки" (стор. 204-215) або послухайте аудіокнигу
3. Виконайте тестові завдання
Четвертий тиждень (13-17 квітня)
У
Ліни Костенко, української поетеси, є вірш, зміст якого перегукується з
творчістю американського письменника-фантаста Рея Дугласа Бредбері:
Вже почалось, мабуть, майбутнє
Оце, либонь, вже почалось...
Не забувайте незабутнє,
Воно вже інеєм взялось.
І не знецінюйте коштовне,
не загубіться у юрбі .
Не проміняйте неповторне
на сто ерзаців у собі
Минають фронди і жіронди,
минає славне і гучне.
Шукайте посмішку Джоконди,
вона ніколи не мине.
Майбутнє!..
Яким воно стане для кожної людини і для людства в цілому. Ця тема постійно
хвилює письменника, тривожить, бентежить... заставляє попереджати людей від
безумства атомної війни, гонитви за наживою будь-якими засобами, та особливо
тривожить його дедалі більше поширення бездуховності в сучасному суспільстві.
Слово письменника, спрямоване до душі читача, сповнене вірою в силу людського
розуму, любов'ю до людини, бажанням допомогти їй.
1.Опрацюйте сторінки підручника 194 -195
Запам'ятайте:
Фантастика — це особливий, своєрідний жанр літератури, який спонукає людей замислюватися
над життям, його перспективами, реаліями і цілями.
Особливість фантастичної літератури:
створення дивного і незвичайного світу, в
який людина в буденному житті потрапити не може.
2. Прочитайте новелу "Усмішка", сторінки 196-201
3. Перегляньте анкету твору
4. Виконайте тестові завдання
Третій тиждень (06-10 квітня)
У
Ліни Костенко, української поетеси, є вірш, зміст якого перегукується з
творчістю американського письменника-фантаста Рея Дугласа Бредбері:
Вже почалось, мабуть, майбутнє
Оце, либонь, вже почалось...
Не забувайте незабутнє,
Воно вже інеєм взялось.
І не знецінюйте коштовне,
не загубіться у юрбі .
Не проміняйте неповторне
на сто ерзаців у собі
Минають фронди і жіронди,
минає славне і гучне.
Шукайте посмішку Джоконди,
вона ніколи не мине.
Майбутнє!..
Яким воно стане для кожної людини і для людства в цілому. Ця тема постійно
хвилює письменника, тривожить, бентежить... заставляє попереджати людей від
безумства атомної війни, гонитви за наживою будь-якими засобами, та особливо
тривожить його дедалі більше поширення бездуховності в сучасному суспільстві.
Слово письменника, спрямоване до душі читача, сповнене вірою в силу людського
розуму, любов'ю до людини, бажанням допомогти їй.
1.Опрацюйте сторінки підручника 194 -195
Запам'ятайте:
Фантастика — це особливий, своєрідний жанр літератури, який спонукає людей замислюватися
над життям, його перспективами, реаліями і цілями.
Особливість фантастичної літератури:
створення дивного і незвичайного світу, в
який людина в буденному житті потрапити не може.
2. Прочитайте новелу "Усмішка", сторінки 196-201
3. Перегляньте анкету твору
4. Виконайте тестові завдання
У
Ліни Костенко, української поетеси, є вірш, зміст якого перегукується з
творчістю американського письменника-фантаста Рея Дугласа Бредбері:
Вже почалось, мабуть, майбутнє
Оце, либонь, вже почалось...
Не забувайте незабутнє,
Воно вже інеєм взялось.
І не знецінюйте коштовне,
не загубіться у юрбі .
Не проміняйте неповторне
на сто ерзаців у собі
Минають фронди і жіронди,
минає славне і гучне.
Шукайте посмішку Джоконди,
вона ніколи не мине.
Майбутнє!..
Яким воно стане для кожної людини і для людства в цілому. Ця тема постійно
хвилює письменника, тривожить, бентежить... заставляє попереджати людей від
безумства атомної війни, гонитви за наживою будь-якими засобами, та особливо
тривожить його дедалі більше поширення бездуховності в сучасному суспільстві.
Слово письменника, спрямоване до душі читача, сповнене вірою в силу людського
розуму, любов'ю до людини, бажанням допомогти їй.
1.Опрацюйте сторінки підручника 194 -195
Запам'ятайте:
Фантастика — це особливий, своєрідний жанр літератури, який спонукає людей замислюватися
над життям, його перспективами, реаліями і цілями.
Особливість фантастичної літератури:
створення дивного і незвичайного світу, в
який людина в буденному житті потрапити не може.
2. Прочитайте новелу "Усмішка", сторінки 196-201
3. Перегляньте анкету твору
4. Виконайте тестові завдання
Третій тиждень (06-10 квітня)
Подорожі навчають більше, ніж щоб то не було.
Іноді один день, проведений в інших місцях,
дає більше, ніж 10 років життя вдома
Анатоль Франс
Один давній мудрець колись сказав : «Якщо хочеш, щоб доля тобі посміхнулась, посміхнись їй перший». Тож давайте посміхнемось.Сьогодні ми з вами перейдемо до знайомства з італайським письменником Джані Родарі.
1. Опрацюйте сторінки підручника 188-191та перегляньте відео.
2. перейдіть за посиланням та виконайте завдання
Другий тиждень
Чи бували ви коли-небудь в Сполучених Штатах Америки? Сьогодні ми з вами
маємо можливість помандрувати до цієї невідомої країни та ще й разом з одним із
найвизначніших американських поетів – Генріхом Лонгфелло. Марк Твен так сказав про поета: «До містера Лонгфелло американська поезія являла собою жалюгідне видовище, суміш церковної проповіді з туманним маренням. Після містера Лонгфелло ми можемо впевнено говорити: у нас є поезія».
Тож час познайомитися нам з Генріхом Вордсвортом Лонгфелло.
1. Опрацювати сторінки підручника 180 - 181.
2. Ознайомтеся з історією створення поеми "Пісня про Гайавату", прочитайте (стор. 181 - 185) або перегляньте уривок твору - пісню першу "Люлька згоди".
3. Словникова робота.
Перст, цибух, поквана, сарна, казарка.
ПЕРСТ - заст. Палець руки.
ЦИБУХ // Люлька для куріння.
// Не заповнена тютюном частина цигарки; гільза.
// Те саме, що цигарка.
ПОКВАНА – люлька згоди.
САРНА - рід ссавців з родини оленевих. Цей рід інколи називають також «дикі кози» або «козулі».
КАЗАРКА - рід птахів родини качкових.
// Не заповнена тютюном частина цигарки; гільза.
// Те саме, що цигарка.
4. Виконайте тестові завдання, перейшовши за посиланням
Перший тиждень
Пропоную вам продовжити опрацьовувати тему "Поетичне бачення світу" та виконати такі завдання.
1. Ознайомтеся з біографією Роберта Бернса3. Виконайте тестові завдання за посиланням
https://forms.gle/TC7NQTdp2pytoQtW6
4. Завдання на вибір.
Вивчити напамять поезію "Моє серце в верховині"
або створити відеопрезентацію до поезії "Моє серце в верховині", доповнивши її своїм виразним читанням вірша. Творчу роботу надіслати на електронну адресу
kondratieva-t.a@ukr.net
А це робити в зошиті
ВідповістиВидалити