Зарубіжна література 6 клас

Шановні шестикласники!

 До вашої уваги дистанційні домашні завдання із зарубіжної літератури на період карантину

18 - 22 травня

Виконати завдання за посиланням

https://forms.gle/6HK6yjRmct7Y712L9

Рекомендована література для читання влітку

Вальтер СКОТТ. «Айвенго».

Василь БИКОВ. «Альпійська балада».

Джеймс ОЛДРІДЖ. «Останній дюйм».

Шолом-АЛЕЙХЕМ. «Пісня над піснями».

Олександр ГРІН. «Пурпурові вітрила».

Айзек АЗІМОВ. «Фах».

Діана Вінн ДЖОНС. «Мандрівний Замок Хаула».

Корнелія ФУНКЕ. «Чорнильне серце».

12- 15 травня

Сподіваюся вам сподобалася казка Астрід Ліндгрент"Міо, мій Міо"

Тож прошу вас перейти за посиланням та виконати завдання

4 - 8 травня

Подивіться на цих персонажів
Пеппи Длинныйчулок | Пеппи длинный чулок, Раскраски дисней ...Аудио сказка Карлсон, который живёт на крыше, опять прилетел ...Аудио сказка Рони, дочь разбойника. Слушать онлайн или скачать
Напевно, вони вам знайомі.
А це письменниця, яка їх придумала



теорія літератури 

 Пригадайте: 

Казка
Повість
Розповідна форма
Обсяг – середній між оповіданням і романом
Вигаданість(фантастичність)
Незначна кількість персонажів і подій
Умовність зображуваних подій і героїв(відсутність конкретики, лише загальне уявлення про персонажів, про час і місце, де відбувається дія)
Сюжет розгалужений
Боротьба добра і зла з перемогою добра
Зображення певного періоду, епізоду з життя героя(героїв)
Чітка побудова
Велика роль описів(у тому числі портретів, пейзажів)
Чітка побудова
Велика роль описів(у тому числі портретів, пейзажів)
Традиційні художні засоби (повтори, перебільшення, порівняння тощо)
Відкритий фінал

Завдання цього тижня:

 Прочитати повість - казку Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо"

аудіокнига 

Порівняйте з фільмом



Шостий тиждень  (27-30 квітня)

      Роль фантастики велика, вона впливає на свідомість читачів, допомагає відчути себе землянами, відповідати за планету, за людський рід, психологічно готує їх до сприймання майбутнього світу. 

    Фантастика відіграла велику роль і для науки, зокрема космічних досліджень. Письменники — фантасти сповістили про вихід у космос, намітили етапи проникнення в світовій простір і створили екстремальні ситуації, з якими на практиці зіткнулися космонавти. Отже, прилучила мільйони людей до космічного світосприймання, наблизила Всесвіт до людства.

Отже, сьогодні я пропоную вам самостійно придумати невеличку фантастичну історію. 

Але спочатку пригадайте:
Фантастика — це особливий, своєрідний жанр літератури,         який спонукає людей замислюватися над життям, його перспективами, реаліями і цілями. 
        Основною ознакою фантастики є наявність фантастичного припущення - фактора, який невідомий або не можливий у реальному житті.


Можлива тематика фантастичного твору:
- стосунки з позаземними цивілізаціями;
- відповідальності людей за наслідки наукових відкриттів;
- взаємовідносин людини і природи.

Ваш твір повинен мати сюжетні елементи:


  • експозиція — вихідні відомості про героїв та місце і час події
  • зав’язка — подія, що кладе початок пригоди;
  • розвиток дії 
  • кульмінація — найвищий момент у розвитку дії;
  • розв’язка — подія, що розв’язує конфлікт;
  • епілог — повідомлення про події після розв’язки
Перед роботою

- Для початку подумай, де і коли може відбуватися дія твого твору (у фантастиці найчастіше це майбутнє або далекі планети)

- Уявіть собі головного персонажа (можете навіть намалювати його), якими рисами характеру , здібностями ви б його наділили, скільки йому років, чим займається.
- А тепер подумайте яка історія з ним могла трапитися. 

Увімккніть свою фантазію на повну. У вас усе вийде.

Свої твори ви можете залишити у формі за посиланням 
або надіслати на електронну пошту 

Чекатиму ваші історії
Презентація вчителя початкових класів. Тема: "Використання ігрових ...

П'ятий тиждень  (20-24 квітня)


Чого не знає людина?Людина не знає тільки межі…

Монгольське прислів’я

     Продовжуємо знайомство з дивовижним світом наукової фантастики.
    Пропоную зануритись у світ думок письменника Роберта Шеклі, вони допоможуть нам  наблизитися до відповіді на питання: «Яка ж вона, Людина? Якою вона повинна бути?» 
1. Опрацювати статтю підручника на сторінках 203-204


2. Прочитайте оповідання "Запах думки" (стор. 204-215) або послухайте аудіокнигу 

3. Виконайте тестові завдання

Четвертий тиждень  (13-17 квітня)

            У Ліни Костенко, української поетеси, є вірш, зміст якого перегукується з творчістю американського письменника-фантаста Рея Дугласа Бредбері:
Вже почалось, мабуть, майбутнє
Оце, либонь, вже почалось...
Не забувайте незабутнє,
Воно вже інеєм взялось.
І не знецінюйте коштовне,
не загубіться у юрбі .
Не проміняйте неповторне
на сто ерзаців у собі
Минають фронди і жіронди,
минає славне і гучне.
Шукайте посмішку Джоконди,
вона ніколи не мине.
Майбутнє!.. Яким воно стане для кожної людини і для людства в цілому. Ця тема постійно хвилює письменника, тривожить, бентежить... заставляє попереджати людей від безумства атомної війни, гонитви за наживою будь-якими засобами, та особливо тривожить його дедалі більше поширення бездуховності в сучасному суспільстві. Слово письменника, спрямоване до душі читача, сповнене вірою в силу людського розуму, любов'ю до людини, бажанням допомогти їй.
               
              1.Опрацюйте сторінки підручника 194 -195

Запам'ятайте:
                Фантастика — це особливий, своєрідний жанр літератури,                            який спонукає людей замислюватися над життям, його перспективами, реаліями і цілями.

               Особливість фантастичної літератури
            створення дивного і незвичайного світу, в який людина в буденному житті потрапити не може.

2. Прочитайте новелу "Усмішка", сторінки 196-201
3. Перегляньте анкету твору                                       


4. Виконайте тестові завдання              
                         




            Третій тиждень (06-10 квітня)

Подорожі навчають більше, ніж щоб то не було.

 Іноді один день, проведений в інших місцях,

 дає більше, ніж 10 років життя вдома

Анатоль Франс



Один давній мудрець колись сказав : «Якщо хочеш, щоб доля тобі посміхнулась, посміхнись їй перший». Тож давайте посміхнемось.Сьогодні ми з вами перейдемо до знайомства з італайським письменником Джані Родарі.

1. Опрацюйте сторінки підручника  188-191та перегляньте відео.












2. перейдіть за посиланням та виконайте завдання



Другий тиждень

Чи бували ви коли-небудь в Сполучених Штатах Америки? Сьогодні ми з вами 

маємо можливість помандрувати до цієї невідомої країни та ще й разом з одним із 

найвизначніших американських поетів – Генріхом Лонгфелло. Марк Твен так сказав про поета: «До містера Лонгфелло американська поезія являла собою жалюгідне видовище, суміш церковної проповіді з туманним маренням. Після містера Лонгфелло ми можемо впевнено говорити: у нас є поезія». 
Тож час познайомитися нам з Генріхом Вордсвортом Лонгфелло.
1. Опрацювати сторінки підручника 180 - 181.

2. Ознайомтеся з історією створення поеми "Пісня про Гайавату", прочитайте (стор. 181 - 185) або перегляньте уривок твору - пісню першу "Люлька згоди".





 3. Словникова робота.
Перст, цибух, поквана, сарна, казарка.
ПЕРСТ -  заст. Палець руки.
ЦИБУХ //  Люлька для куріння.
//  Не заповнена тютюном частина цигарки; гільза.
//  Те саме, що цигарка.

ПОКВАНА – люлька згоди.
САРНА  рід ссавців з родини оленевих. Цей рід інколи називають також «дикі кози» або «козулі».
КАЗАРКА - рід птахів родини качкових.

4. Виконайте тестові завдання, перейшовши за посиланням

Перший тиждень

Пропоную вам продовжити опрацьовувати тему "Поетичне бачення світу" та виконати такі завдання.

1. Ознайомтеся з біографією Роберта Бернса
2. опрацюйте сторінки підручника 176 - 179.
3. Виконайте тестові завдання за посиланням
https://forms.gle/TC7NQTdp2pytoQtW6
4. Завдання на вибір.
Вивчити напамять поезію "Моє серце в верховині"
або створити відеопрезентацію до поезії "Моє серце в верховині", доповнивши її своїм виразним читанням вірша. Творчу роботу надіслати на електронну адресу
                                                    kondratieva-t.a@ukr.net



1 коментар: